Zigned REST API

Integrera Zigned i dina befintliga system

Med vårt REST API kan du automatisera din avtalshantering från 5 kronor per dokument.
Alla priser exkl. moms

Signera med ett knapptryck oavsett enhet
Bilder av Zigned i ett rutnät i perspektiv
Zigned REST API

Integrera Zigned i dina befintliga system

Med vårt REST API kan du automatisera din avtalshantering från 5 kronor per dokument.

Alla priser exkl. moms

Digitalisera din dokumenthantering och integrera Zigned direkt i ditt CRM-system eller webapp. Kom igång på några minuter och njut av säkrare och mer effektiva arbetsflöden.

Varför Zigned REST API

Digital avtals- och dokumenthantering

Systemoberoende

Zigned REST API kan pluggas in i vilket system som helst, bara det kan kommunicera över internet.

Zigned gör grovjobbet

Du behöver bara bry dig om vilka som ska signera och vilket dokument som ska undertecknas, resten sköter vi. Vi hanterar utskicken till alla parter och hela signeringsprocessen.

Kolla status och hämta dina avtal

Med Zigned REST API hämtar du enkelt alla avtal du skapat och/eller skickat vi tjänsten för att när som helst följa vad som händer.

Byggt för att testas

För att testa din integration utan att debiteras har du möjlighet att nyttja tjänsten i test-läge. Det enda du behöver ändra är vilken API-nyckel du använder.

Zigned REST API

Kom igång med vårt REST API på bara några minuter

Pay as you go

Du betalar bara för det du använder

Zigned

Effektivisera era avtalsprocesser med digitala signaturer från Zigned

20 kr

Per avtal. Exklusive moms.

  • Obegränsat antal användare
  • Obegränsat antal avtal
  • Inga prenumerationsavgifter eller bindningstid
  • Betala bara för de avtal du skickar
  • Lagring av dokument i 90 dagar
  • API-integration
  • Automatiskt utskick av signerat dokument
  • Alltid Mobilt BankID

Zigned REST API

Integrera och automatisera
din e-signering

2,5 kr

Per signatur. Exklusive moms.

+

2,5 kr

Per dokument. Exklusive moms.

  • Integrera med din webapp eller ditt CRM-system
  • Ingen bindningstid
  • Automatisk utskick av signerat dokument
  • Alltid Mobilt BankID

E-signering

Ta steget och använda digitala signaturer för trygga affärer – både för dig och dina kunder

Hur fungerar e-signering?

Elektronisk signering kan göras på massvis av sätt. Från enkla bekräftelser via e-post till signaturer via tjänster som Zigned i kombination med t.ex. BankID. I grunden handlar det om tillit. När du använder Zigned sammanställer vi signaturer, en händelselogg och originaldokumentet i en förseglad och tidsstämplad PDF-fil.

Läs mer om hur e-signering fungerar

Zigned följer eIDAS

EU-förordningen eIDAS reglerar elektronisk identifiering inom EU. Med eIDAS vill EU skapa förutsättningar för en inre digital marknad som sträcker sig över landsgränserna. Zigned möter alla krav inom eIDAS samt förseglar alla signerade dokument med ett certifikat på Europeiska Unionens lista över betrodda certifikat.

Läs mer om eIDAS

Avancerade signaturer utan personnummer

Med Zigned har du alltid en e-signeringslösning som passar dig och ditt bolag. Från fåmansbolaget till flera hundra anställda vidare till att du vill automatisera alla era processer med Zigned REST API.

Läs mer om signaturnivåer

Verifierbara signaturer

Zigned sammanställer alla parters signaturer, en händelselogg för respektive part och originaldokumentet i ett signaturpaket som sedan bifogas i en förseglad och tidsstämplad PDF-fil. Den här PDF-filen är efter det verifierbar i lång tid framöver och helt oberoende av Zigned.

Läs mer om hur vi verifierar signaturer